Yasmin – ‘On My Own’

And I feel the fire burning deep within my soul,
Struggling for perfection,
When I reach it let me know
And I feel I need some guidance
But my pride won’t let it show
And although the road is frightening,
I’m gonna make it on my own

Онези моменти, в които откриваш песен, която още с първото прослушване те грабва. Влиза под кожата ти, разлива се във вените ти, запаметява се в съзнанието ти..

Споделям ви едно такова парче.. за мен..

Песен, която определено гали сетивата ми и ме кара да се чувствам по необикновен начин щастлива.

Текста е много силен и може би по някакъв начин описва как се чувствам точно в този момент. Мелодията е много приятна – едновременно отпускаща и едновременно тонизираща. Поне аз така я усещам. Вокалът е божествен.

Много рядко ми се случва да попадам на такива рядки диаманти.. От онези, които те карат да ги слушаш с часове, дни, седмици, месеци.. докато ти омръзне.

Затова споделям я и с вас =) Насладете й се! И ми кажете ако и вас е успяла да докосне както мен =)

Специални благодарности към моята най-добра приятелка Деси, която ми показа тази песен =) Поздрави!

п.п. за по-мързеливите ето и текста – http://www.lyricsreg.com/lyrics/yasmin/On+My+Own/

3 коментара за “Yasmin – ‘On My Own’

Вашият коментар